Cee'd-клуб Украины
Регистрация | Вход  
[ Новые сообщения · Главная · Фотогалерея · Видеогалерея · Чат · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 2 из 2
  • «
  • 1
  • 2
Проблемы с МКПП или редуктором
VVSДата: Среда, 27.06.2012, 02:52 | Сообщение # 21
Ночной дозор
Группа: MEMBER of CLUB
Сообщений: 4203
Авто: Cee'd 1,6 LX MT 5d
Зарегистрирован:
08.01.2008
Репутация: 845
Статус: Отсутствует
Сииидр, были аналогичные проблемы со 2-ой передачей. Прошло когда менял выжимной подшипник. Это не взаимосвязано - просто снимали/ставили коробку. Скорее всего дело в "тяжках" коробки - соединители между рычагом и самой коробкой. Незнаю как они называются. Возможно и у тебя в этом проблема.

Кулинарная студия "Готовят Все!"
тематические занятия, мастер-классы, тимбилдинг, кулинарные вечеринки, детский День Рождения
--->Скорая компьютерная помощь<---
 
Turbo19Дата: Среда, 27.06.2012, 03:50 | Сообщение # 22
Знаток
Группа: USER
Сообщений: 594
Город: Николаев
Авто: KTM 690 SMC-R 2014
Зарегистрирован:
29.03.2012
Репутация: 27
Статус: Отсутствует
Кулиса чтолэ?

Kia Ceed Pro 1.4 Black edition
г. Николаев
 
gookДата: Суббота, 25.08.2012, 18:45 | Сообщение # 23
Познающий
Группа: USER
Сообщений: 71
Зарегистрирован:
08.05.2008
Репутация: 17
Статус: Отсутствует
Був в Криму на Сіді-розкажу де-що з досвіду їзди по горах
Як тільки почав під'їжджати на Ангарський перевал-зауважив, що машина стала значно тяжче їхати. Спочатку списав це на погане пальне. Але коли почав спускатися з нього навіть на нейтралці то особливого розгону не відчув. Став подумувати про перегрів тормозних колодок і відповідне підторможування. Вже біля Ялти я чітко бачив, що Сідік явно тупить. На ранок поки машинка холодна нічого подібного не було. Як тільки розігрівалась машина-відчував явне притоможування. Зупинявся де-кілька разів-піднімав колеса, але явного притоможування коліс - не було. Навіть заїздив на одну СТО- все було в нормі. На четвертий день побачив цікаву картину після їзди по горах - при зупинці на рівній площині на нейтральній передачі або при увімнкненій передачі при вижатому сцепленні- машина їде НАЗАД. Навіть ставив машину на невеликий спуск- все рівно машина котилась назад. На великих спусках з гір Сід не ускорявся як повинен був би. При тому всі передачі включались нормально як в звичному режимі. Дякуючи одноклубникам договорився заїхати на фірмовий сервіс КІА в Сімферополі їдучи вже додому. Вже по дорозі від Ялти до Алушти подібна ситуація повторилась (притому що приторможував вже тільки двигуном). Після перетину Ангарського перевалу - машина стала їхати значно краще і вже по самому Сімферополі їхала зовсім в нормальному режимі. Після огляду на СТО і дест-драйві досвідченого механіка Артура (йому особлива подяка) - ніяких зауважень до ходової виявлено не було.(порекомендував тільки замінити паливний фільтр і вижимний підшипник). Далі 1000км з гаком я проїхав без особливих зауважень. До речі, рекомендую по дорозі АЗС - "Sokar", "Shell", БРСМ (біля Києва), "Окко", "WOG"-все решта то "фуфло" .
Вдома перевірю ще рівень масла в МКП...
Може хто вже стикався з подібною проблемою. Поділіться.


1.4 база, мокрий асфальт,з 08.2007р
Перший Волинський ceed
 
  • Страница 2 из 2
  • «
  • 1
  • 2
Поиск:

Украинский клуб KIA Ceed большая и дружная семья :)
Copyright ceed.at.ua © 2025