Неприємності з рулевою..
|
|
olezuk | Дата: Вторник, 16.06.2009, 14:47 | Сообщение # 1 |
Новичок
Группа: USER
Сообщений: 37
Зарегистрирован: 03.08.2008
Репутация: 0
Статус: Отсутствует
| Всім привіт. Після ТО-1 зіткнувся з такою проблемою: коли в заведеній машині при стоянці провертаю руль на 45 градусів вліво, на 40-45 відчутний легкий "скачок" і якщо прислухатись то чути "клацання" в районі руля. Я так підозрюю це така будова підсилювача... АЛЕ! інколи (не постійно) цей "скачок/клацання" на невеливій швидкості 10-15 км/год (наприклад як розвертаюсь) переходить у відчуття ніби руль відвалюється (на секунду) - настільки воно вже відчутно... дуже не приємно! раніше (до ТО) такого не відчував взагалі! На ТО хлопчина робив розвал-сходження та трішки взявся відругулювати руль (коли колеса стояли рівно - руль був нахилений чуть вліво)... у мене запитаня: це в мене рання стадія "мании преследования", чи все-таки поїхати на сервіс і попросити нехай шукають що сталось? можливо у когось теж таке! можливо просто не звертати уваги?
Сообщение отредактировал olezuk - Вторник, 16.06.2009, 14:50 |
|
| |
Serega | Дата: Вторник, 16.06.2009, 14:54 | Сообщение # 2 |
Специалист
Группа: USER
Сообщений: 827
Авто: KIA Ceed 1.6AT EX
Зарегистрирован: 21.11.2008
Репутация: 39
Статус: Отсутствует
| olezuk, 100 % треба їхати на СТО. Якщо до ТО такого не було то нехай шукають де проблема. І треба, щоб кермо стояло рівно, а не ліворуч чи праворуч.
www.commax-ukraine.com.ua
|
|
| |
olezuk | Дата: Вторник, 16.06.2009, 14:57 | Сообщение # 3 |
Новичок
Группа: USER
Сообщений: 37
Зарегистрирован: 03.08.2008
Репутация: 0
Статус: Отсутствует
| Quote (Serega) І треба, щоб кермо стояло рівно, а не ліворуч чи праворуч трішки вліво відхилене кермо стояло до ТО.... от мене і потягнуло "підправити" (тепер шкодую, їхати то ж не мішало!!!! ). після "поправки" а може і ні, я не знаю, але відчуття просто жахливі, коли ти вивертаєш руль, а воно тобі на пів дороги "КЛАЦ" і ніби кудись провалилось... і знов пішло нормально... ууууххххх
|
|
| |
Serega | Дата: Вторник, 16.06.2009, 15:43 | Сообщение # 4 |
Специалист
Группа: USER
Сообщений: 827
Авто: KIA Ceed 1.6AT EX
Зарегистрирован: 21.11.2008
Репутация: 39
Статус: Отсутствует
| olezuk, можливо треба спробувати відкалібрувати кермо
www.commax-ukraine.com.ua
|
|
| |
Hawk | Дата: Вторник, 08.09.2009, 20:35 | Сообщение # 5 |
Знающий
Группа: USER
Сообщений: 278
Зарегистрирован: 14.10.2007
Репутация: 27
Статус: Отсутствует
| Я подниму старую тему, но я знаю что это такое: это подрамник. Что делали с машиной? У СИДа особенность: у подлрамника нету направляющих и если его после отвинчивания (втулки стабов, подшипник выжимной) поставили немного криво (там милиметры) - возникает такая фигня. НЕ ФАКТ: защита.. она ж туды крепится. Может кривая?
1.4, база Макс Киев
Сообщение отредактировал Hawk - Вторник, 08.09.2009, 21:22 |
|
| |
alens | Дата: Среда, 16.09.2009, 18:22 | Сообщение # 6 |
Знающий
Группа: USER
Сообщений: 204
Авто: ceed 1.6 AT
Зарегистрирован: 13.01.2009
Репутация: 91
Статус: Отсутствует
| у меня такаежа проблема, вот почитай http://ceed.org.ua/forum/4-1712-158905-16-1249470537 кстати руль мне тоже регулировали, бил отклонен в лево
+++++фотографирую+++++ http://vk.com/fotoaaa https://www.facebook.com/aaafoto
|
|
| |
Hawk | Дата: Среда, 16.09.2009, 23:28 | Сообщение # 7 |
Знающий
Группа: USER
Сообщений: 278
Зарегистрирован: 14.10.2007
Репутация: 27
Статус: Отсутствует
| Повторюсь. То, что описал топикстартер у меня было, когда выжимной меняли. Поехал - начало закучсывать при развороте руль. Решилось, по словам мастера, центровкой подрамника
1.4, база Макс Киев
|
|
| |
LiS11 | Дата: Четверг, 01.10.2009, 23:39 | Сообщение # 8 |
Знающий
Группа: USER
Сообщений: 293
Авто: Pro1.4MT=Nissan Qashqai
Зарегистрирован: 19.12.2008
Репутация: 19
Статус: Отсутствует
| ЧЕт не понимаю При вывороте руля до упора что влево что вправо что то отчетливо щелкает эт подрамник, эур, шестерня или рейка ???????????????
SV LiS11
«The Power to Surprise»
|
|
| |