Панове, а ніхто не звернув увагу на ту обставину, що в обзорності і зручності посадки - треба не тільки регулювати по висоті сидіння, але і регулювати нахил спинки. Мій досвід: спочатку їздив керуючись правилом, що рука достає до керма у верхній точці і руки в ліктях трохи зігнуті. Ну і ладно. Але я, як виявилось, фактично я сидів задалеко. Це виявилось на тренуваннях - наприклад мимоволі відхилявся вперед при швидкісному кермуванні. Кажу відверто - виявилось, що спинка була все-таки забагато відхилена назал. Це при тому, що ніякої їзди "полульожа" не було. тобто - коли багато працюєш на кермі - получається - що треба ближче сидіти.
Мдяяя. Пару днів привикати до посадки - ну як в літаку "спинки у вертикальне положення" - було трошки незвично. Але, повірте мені, зараз настільки комфотно - що я просто диву дивуюсь із попередньої посадки і сміюсь із тих, хто в розвалочку рулить кінчиками пальців і витягує шию вперед.
При цьому голова досить часто також впирається в підголовник. і плотніше в сидінні - колись було таке відчуття - особливо на трасі - шо трохи час від часу "сповзав під стіл".
Коли привикнете - буде комфортніше. Місця рукам вистачає.
Спробуйте "спинки у вертикальне положення" - авіація і автоспорт рулять!