Cee'd-клуб Украины
Регистрация | Вход  
[ Новые сообщения · Главная · Фотогалерея · Видеогалерея · Чат · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 2 из 2
  • «
  • 1
  • 2
Форум KIA Ceed » 3.Тюнинг и СТО » 3.2 Ремонт » При торможении (уводит машинку)
При торможении
CruelДата: Суббота, 16.04.2011, 03:21 | Сообщение # 21
Специалист
Группа: USER
Сообщений: 857
Зарегистрирован:
02.06.2008
Репутация: 17
Статус: Отсутствует
У меня такой жим-жим происходит когда во время торможения колесо ловит яму, зависает в воздухе и срабатывает АБС, который почему-то продолжает не давать тормозить колесу после этого довольно длительное время. Ощущение, что машина без тормозов в такие мгновенья, неприятно.
 
RoMaNoSДата: Суббота, 16.04.2011, 13:07 | Сообщение # 22
Эксперт
Группа: MEMBER of CLUB
Сообщений: 1900
Авто: KIA Cee'd SW 1.6CRDi
Зарегистрирован:
16.07.2008
Репутация: 234
Статус: Отсутствует
Quote (ВолодАр)
Прошу вибаченя у топікстартера, але "влізу в тему" з запитанням також про гальмівну систему( по крайній мірі мені так видається). Часом(не завжди, закономіреності не виявив) при гальмуванні складається враження( на рівні вестибулярного апарату) що авто навпаки тимчасово різко прискорюється і через долі секунди починає сповільнюватися. В цей час "одне всім відоме місце" пробує робити "жим-жим" biggrin ( реально "стрёмно"). Що це, "глюк" вестибулярного апарату?

ВолодАр, Це не глюк, це факт кінематики. І якщо цей факт, в тебе починає складати враження на рівні вестибулярного апарату - то може, що вже трохи починає підгулювати амортизація коліс...
Трохи спробую розібрати процес різкого гальмування по етапах:
1. Удар по гальмам - центр тяжіння зміщується уперед і починає підвантажувати передні колеса... Росте інерційна маса колеса - виникає ефект прискорення, на фоні невеликого запізнення передачі гальмівного зусилля на гальмівний диск (ціла купа причин - трохи далі). Інерційний ефект з завантаження передніх коліс, приблизно такий-же як на дитячій гойдалці...
2. Якщо амортизатори/пружини/салентблоки вже мають деяке напрацьовування - то ефект підвантажування передніх коліс значно сильніший. А якщо знос вже близький до критичного, то замість амортизації отримаєш у наступну - відбій...
3. Разом з відбоєм підвіски - інерційна маса передніх коліс - різко знижується, а гальмівна система в цей момент вже встигає припрацювати гальмівні колодки до дисків.
4. Інерція авто ще не погашена, а вже маємо блокування коліс і починає торохкотіти АБС!!!!!!!
5. Маємо переляк у п'ятій точці - і ще більше виламуємо педаль гальм...

Що заважає гальмівній системі працювати штатно:
1. Погіршення якості гальмівної рідини, проблеми гідравліки гальмівної системи.
2. Суха змазка з залишків пилу та абразиву з колодок на поверхні гальмівного диска.
3. Плями цементування на гальмівних дисках, внаслідок припікання абразивного матеріалу колодок.
4. Нерівномірне спікання колодок
5. Підклинювання гальмівних циліндрів та гальмівних колодок.
6. Підклинювання направляючих супортів
7. Погана амортизація коліс (про що йшлося вище)
8. Зношений протектор коліс
9. Значно завищена вага коліс, та/або інерційна маса коліс. Зміщення центру ваги коліс - к краю із-за великого розміру диска, та малої висоти гуми. Зміщення центру ваги коліс назовні відносно кузова із-за малого виліту (ЕТ)
10. Перевантаження авто, разом зі зміщенням вгору центру ваги авто (результати збільшення кліренсу - більш висока гума, значно більш жорсткі та високі пружини, проставки...)
11. І мабуть щось іще... чого не знаю, або забув cool

ага, ще можна дописати розвал/сходження, та розбалансування коліс...

Сообщение отредактировал RoMaNoS - Суббота, 16.04.2011, 13:37
 
slyДата: Суббота, 16.04.2011, 15:15 | Сообщение # 23
излучатель счастья
Группа: MEMBER of CLUB
Сообщений: 7418
Авто: ceed sw 1.6 AT EX Piston grey
Зарегистрирован:
08.03.2008
Репутация: 1220
Статус: Отсутствует
Quote (Cruel)
такой жим-жим происходит когда во время торможения колесо ловит яму, зависает в воздухе и срабатывает АБС, который почему-то продолжает не давать тормозить колесу после этого довольно длительное время. Ощущение, что машина без тормозов в такие мгновенья, неприятно.

это нормально. просто в воздухе колесо моментально блокируется. срабатывает абс... но, к сожалению, частенько продолжает работать даже когда у колеса уже нормальный контакт с дорогой.

с этим типом жим-жим я ооочень хорошо знаком biggrin


https://www.drive.net/users/sly401/
 
ВолодАрДата: Суббота, 16.04.2011, 15:33 | Сообщение # 24
Знаток
Группа: USER
Сообщений: 656
Город: Львів
Авто: ProCeed 1,4 LX So Red
Зарегистрирован:
06.12.2008
Репутация: 72
Статус: Отсутствует
RoMaNoS, гальмівна рідина замінена 5000км тому назад, даний "ефект прискорення" спостерігався як до , так і після заміни рідини; як на "стокових" 185/65/15 Мішелінах Е3А на рідних сталюках, так і на "стоковому" розмірі195/65/15 (зима) Фулда Крістал Монт.3 на маздівських сталюках 6,0х15 ЕТ-50. Маса колеса в зборі збільшилась на 1-1.2 кг(але було і на одних і на других). "Поразмыслив" можу додати, що скоріш за все "ефект прискорення" виникає (у мене, при моєму способі гальмування) при гальмуванні з невеликих швидкостей 40-50км/год( витискаю щеплення, підгальмовую і пермикаюсь на потрібну передачу). При гальмуванні( не екстренному) з "великих" biggrin швидкостей - гальмо(скидаю до 30-40км/год), щеплення і якщо потрібно підгальмовую ще, далі потрібна передача і т.д.
Quote (RoMaNoS)
1. Удар по гальмам - центр тяжіння зміщується уперед і починає підвантажувати передні колеса... Росте інерційна маса колеса - виникає ефект прискорення, на фоні невеликого запізнення передачі гальмівного зусилля на гальмівний диск (ціла купа причин - трохи далі). Інерційний ефект з завантаження передніх коліс, приблизно такий-же як на дитячій гойдалці...

Во-во, "золотые слова , Юрий Венедиктович",(с)"Наша Раша" biggrin
 
VLADIUSДата: Четверг, 13.02.2014, 19:11 | Сообщение # 25
Новичок
Группа: USER
Сообщений: 3
Город: Москва
Зарегистрирован:
29.09.2013
Репутация: 0
Статус: Отсутствует
Цитата Cruel ()
Зря конечно в чужую тему влез, разные всетаки у нас причины.Как проверить диск на биение, чтобы вычислить какой повело? Чем чревато продолжать ездить с этим поведенным диском? Качество торможения не ухудшилось.   Я механиком работаю уже давно в одном из Российских дилерском центре! Вообщем , тормозуха тут не причем, можете менять а можете не менять, все зависит от авшей чистоплотности! (хотя замена совсем не повредит!),диски на биение вы можете проверить (качественно) у токорей, но менять прийдеться пару , допустимый износ тормозных дисков по по 1 мм с каждой стороны диска, в сумме 2мм. , ездить можно но не быстро, потому что любая вибрация для машины плохо,если бьет диск то это плохо для тормозной системы( постоянные перепады давления в гидравлической системе.
 
ButchДата: Понедельник, 17.02.2014, 13:52 | Сообщение # 26
Знающий
Группа: USER
Сообщений: 293
Авто: KIA Pro Cee`d Харьков
Зарегистрирован:
10.09.2008
Репутация: 6
Статус: Отсутствует
БЫЛА ТАКАЯ ЖЕ ПРОБЛЕММА!!!
РЕШЕНИЕ:замена сайлент-блоков нижней передней правой тяги.
ну и в догонку я менял и на левой тоже.....


KIA Pro Cee`d 2008/ МКПП / EX / v1.6 / красный металик /
 
abardylo1976Дата: Понедельник, 14.03.2016, 15:50 | Сообщение # 27
Новичок
Группа: USER
Сообщений: 1
Зарегистрирован:
14.03.2016
Репутация: 0
Статус: Отсутствует
На данный момент есть та же проблема . При торможении уводит влево. Суппорта чистили и смазывали - не помогло. Меняли местами колодки - не помогло. В процесе замены томозной жидкости ( 145000 км. давно пора) нашли причину увода влево, а именно : при прокачке тормозной системы оказалось, что один контур ( левая передняя и задняя правая сторона) плохо прокачивается , причиной тому подклинивание поршенька в главном тормозном цилиндре. Искал рем комплект с манжетами - не существует. Цена нового цилиндра от 1700 грн. , задорого.  Мастер специализирущийся на ремонте Хюндай и Киа посоветовал заменить главный тормозной цилиндр на б/у.  До конца недели планирую эту процедуру сделать , тогда отпишусь.
 
slyДата: Вторник, 15.03.2016, 20:34 | Сообщение # 28
излучатель счастья
Группа: MEMBER of CLUB
Сообщений: 7418
Авто: ceed sw 1.6 AT EX Piston grey
Зарегистрирован:
08.03.2008
Репутация: 1220
Статус: Отсутствует
Цитата abardylo1976 ()
Цена нового цилиндра от 1700 грн. , задорого

это не задорого, т.к. я года три назад покупал за такую же цену, но при курсе доллара 8...


https://www.drive.net/users/sly401/
 
Форум KIA Ceed » 3.Тюнинг и СТО » 3.2 Ремонт » При торможении (уводит машинку)
  • Страница 2 из 2
  • «
  • 1
  • 2
Поиск:

Украинский клуб KIA Ceed большая и дружная семья :)
Copyright ceed.at.ua © 2024