Всім привіт. Після ТО-1 зіткнувся з такою проблемою: коли в заведеній машині при стоянці провертаю руль на 45 градусів вліво, на 40-45 відчутний легкий "скачок" і якщо прислухатись то чути "клацання" в районі руля. Я так підозрюю це така будова підсилювача... АЛЕ! інколи (не постійно) цей "скачок/клацання" на невеливій швидкості 10-15 км/год (наприклад як розвертаюсь) переходить у відчуття ніби руль відвалюється (на секунду) - настільки воно вже відчутно... дуже не приємно! раніше (до ТО) такого не відчував взагалі! На ТО хлопчина робив розвал-сходження та трішки взявся відругулювати руль (коли колеса стояли рівно - руль був нахилений чуть вліво)... у мене запитаня: це в мене рання стадія "мании преследования", чи все-таки поїхати на сервіс і попросити нехай шукають що сталось? можливо у когось теж таке! можливо просто не звертати уваги?
Сообщение отредактировал olezuk - Вторник, 16.06.2009, 14:50
І треба, щоб кермо стояло рівно, а не ліворуч чи праворуч
трішки вліво відхилене кермо стояло до ТО.... от мене і потягнуло "підправити" (тепер шкодую, їхати то ж не мішало!!!! ). після "поправки" а може і ні, я не знаю, але відчуття просто жахливі, коли ти вивертаєш руль, а воно тобі на пів дороги "КЛАЦ" і ніби кудись провалилось... і знов пішло нормально... ууууххххх
Я подниму старую тему, но я знаю что это такое: это подрамник.
Что делали с машиной? У СИДа особенность: у подлрамника нету направляющих и если его после отвинчивания (втулки стабов, подшипник выжимной) поставили немного криво (там милиметры) - возникает такая фигня.
НЕ ФАКТ: защита.. она ж туды крепится. Может кривая?
1.4, база Макс Киев
Сообщение отредактировал Hawk - Вторник, 08.09.2009, 21:22
Повторюсь. То, что описал топикстартер у меня было, когда выжимной меняли. Поехал - начало закучсывать при развороте руль. Решилось, по словам мастера, центровкой подрамника 1.4, база Макс Киев