Отже, позаду ТО "15000" на Світ-Авто. Пробіг - 15340 км.
Перед тим, як віддати свого СІДа сервісменам, висловив прохання перевірити задні амортизатори (інколи було чутно стукіт) та звернув увагу на мокрий/грязний піддон двигуна.
6 квітня (неділя) о 9:30 віддав авто у руки ТОшників і пішов на Петрівку книги-диски вибирати. О 10:30 передзвонили на мобільний і сказали, що ліва полуось трохи вискочила з коробки (у звязку з чим потрохи витікало масло) і порвався пильник.
Настрій продовжувати закупи на Петрівці одразу пропав, і я сказав сервісмену, що підійду і буду на місці вирішувати, що робити.
Пішов зоазу до ТОшника (тобто ремонтника), який показав мені, що таке пильник, полуось, куди вона входить, чим кріпиться і т.д. (я вже можу рахувати себе знаючим автомобілістом ), та пояснив, що полуось вискочила (він її поставив на місце), за рахунок чого порвався пильник і трохи підтікало масло.
У відділі сервісу сервісмен сказав, що випадок це не гарантійний (пошкоджена гумова деталь, що не покривається гарантією), оскільки неділя - адміністратора по гарантії на роботі немає, за інформацією відділу запчастин - пильник окремо не продається (лише ціла полуось).
Порадив:
долити оливи у трансмісію - долив;
шукати пильник на Перова;
у понеділок поговорити з гарантійщиком. Наводжу рахунок (куди входять 2 літри оливи для трансмісії (залили 1,5 л., решту поклали в багажник):
Host for your pictures
07.04.08 зранку поспілкувався з гарантійщиком, популярно вказав на той факт, що у сервісній книжці чітко написано у розділі "Гарантія" у п.3.1., що на кульові шарніри, гумові гумометалеві діталі підвіски автомобіля дається гарантія 12 міс. незалежно від пробігу.
Він апелював, що згідно п. 4, гарантією не покриваються гумовотехнічні вироби.
Я пояснив, що претензій ні до нього особисто, ні до Світ-Авто не маю, але натякнув на захист прав споживачів (я практикуючий юрист) і запропонував шукати якісь компроміси. Він пообіцяв їх знайти і я поїхав на роботу практикуватися у юриспруденції (заодно порився у законодавстві про захист прав споживачів та переглянув судову практику (про всяк випадок).
О 16.00 того ж дня до мене відзвонився гарантійщик і радісно так повідомив, що на КМУ знайшовся пильник, який вони готові мені презентувати, а м ені доведеться лише заплатити за роботи (орієнтовно 100 грн.). Я зрозумів, що таки можна вибити заміну по гарантії, але:
- швидше за все, доведеться добиватися гарантійної заміни шляхом предявлення офіційної претензії (а той через суд), що затягнеться на 1-6 місяців (а їздити з порваним пильником так довго - самогубство);
- мінятимуть всю полуось;
- по ходу виникне багато іншого гемору і затрат .
Так що сьогодні віддам своїх кровних 100 грн., і о 17 год. будуть міняти пильник.