ВолодАр | Дата: Пятница, 06.07.2012, 10:33 | Сообщение # 1 |
Знаток
Группа: USER
Сообщений: 656
Город: Львів
Авто: ProCeed 1,4 LX So Red
Зарегистрирован: 06.12.2008
Репутация: 72
Статус: Отсутствует
| Прийму у подарунок неробочі(б/у) передні стійки стабілізатора так як виявилося що CTRовські не піддаються модернізації. Хотів зробити розбірні з підтяжкою а CTRовські для цього не придатні бо зроблені по "іншій технології" http://ceed.org.ua/forum/4-134-578418-16-1341496817 Мали б підійти стійки від Вектри Б "старого зразка".
|
|
| |
Faust | Дата: Пятница, 06.07.2012, 11:01 | Сообщение # 2 |
Эксперт
Группа: USER
Сообщений: 2337
Авто: Ford S Max 2.2 TDCI
Зарегистрирован: 10.12.2007
Репутация: 46
Статус: Отсутствует
| Посмотрю вроде была парочка...
|
|
| |
chijo | Дата: Пятница, 06.07.2012, 11:07 | Сообщение # 3 |
Эксперт
Группа: USER
Сообщений: 2208
Авто: CEE'D 1.6 LX MT Kompass
Зарегистрирован: 02.02.2008
Репутация: 49
Статус: Отсутствует
| ВолодАр, есть PMC с металлической запрессовкой, но я аж в Симферополе((
|
|
| |
ВолодАр | Дата: Пятница, 06.07.2012, 16:46 | Сообщение # 4 |
Знаток
Группа: USER
Сообщений: 656
Город: Львів
Авто: ProCeed 1,4 LX So Red
Зарегистрирован: 06.12.2008
Репутация: 72
Статус: Отсутствует
| chijo, справа не в запресовці , а в конструкції "внутрішнього пластикового вкладиша" і "місця під вкладиш". В нових стойках пластиковий вкладиш вставляється в циліндричний отвір і "приварюється" ультразвуком до стінок "циліндра", в старих(по конструкції)- в конічний (звуження зі сторони пальця, розширення-зі сторони "шара") або циліндричний з "бортом" зі сторони пальця ( вкладиш можна витягнути тільки в сторону "шара", тобто шар пальця ніколи не вивалиться через отвір пальця).
Сообщение отредактировал ВолодАр - Пятница, 06.07.2012, 16:47 |
|
| |
RoMaNoS | Дата: Пятница, 13.07.2012, 08:58 | Сообщение # 5 |
Эксперт
Группа: MEMBER of CLUB
Сообщений: 1900
Авто: KIA Cee'd SW 1.6CRDi
Зарегистрирован: 16.07.2008
Репутация: 234
Статус: Отсутствует
| ВолодАр, тобі краще - повністю "оригінально-свою" конструкцію зробити. Шукай токаря, тоді і "циліндр"и і їх "бортики" - будуть як тобі треба...
|
|
| |
Faust | Дата: Пятница, 13.07.2012, 09:43 | Сообщение # 6 |
Эксперт
Группа: USER
Сообщений: 2337
Авто: Ford S Max 2.2 TDCI
Зарегистрирован: 10.12.2007
Репутация: 46
Статус: Отсутствует
| Host for your pictures
Сообщение отредактировал Faust - Пятница, 13.07.2012, 11:50 |
|
| |
ВолодАр | Дата: Понедельник, 16.07.2012, 02:47 | Сообщение # 7 |
Знаток
Группа: USER
Сообщений: 656
Город: Львів
Авто: ProCeed 1,4 LX So Red
Зарегистрирован: 06.12.2008
Репутация: 72
Статус: Отсутствует
| Faust, скоріш за все така сама "конструкція" як і в СТR(судячи по верхній кришці-запресовці), точніше можна сказати побачивши нижню частину що схована під пильником.
|
|
| |
chijo | Дата: Понедельник, 16.07.2012, 06:03 | Сообщение # 8 |
Эксперт
Группа: USER
Сообщений: 2208
Авто: CEE'D 1.6 LX MT Kompass
Зарегистрирован: 02.02.2008
Репутация: 49
Статус: Отсутствует
| ВолодАр, это и есть CTR
|
|
| |
Faust | Дата: Понедельник, 16.07.2012, 11:50 | Сообщение # 9 |
Эксперт
Группа: USER
Сообщений: 2337
Авто: Ford S Max 2.2 TDCI
Зарегистрирован: 10.12.2007
Репутация: 46
Статус: Отсутствует
| Чем богаты
|
|
| |