Sergio | Дата: Среда, 11.05.2016, 21:59 | Сообщение # 1 |
Общающийся
Группа: USER
Сообщений: 137
Город: Львов
Авто: Ceed 1,6 CRDI 2008 .г.в.
Зарегистрирован: 08.02.2014
Репутация: 18
Статус: Отсутствует
| Створив нову тему, бо активно обговорювались патання стуку ЕУРа та на втулках рейки. В мене раптово виник інший варіант стуку, при різких поворотах керма вправо-вліво та при розвороті глухий стук. На бруківці нормально, не стукає. Вияснив , що стук з вузла де червячний вал входить в рейку. Там ще два підшипники, сальник, стопорне кільце і ще щось. При повороті руля, коли стукає то червячний вал аж трохи піднімається. Якщо його піджати монтіровкою стук пропадає. Коротше Він. Питання - чи хтось ремонтував цей вузол, які необхідно мати запчастини при розборці цього вузла, які частини вузла могли вийти з ладу і т.п. Коротше хто вже з цим мав справу особисто і може сказати що в нього навернулось. Ато там два підшипника, а який купити перед демонтажем хз?
Коли з різних причин немає чого сказати - краще промовчати.
|
|
| |
lucky_ | Дата: Среда, 11.05.2016, 23:44 | Сообщение # 2 |
Знаток
Группа: MEMBER of CLUB
Сообщений: 416
Город: Днепропетровск
Зарегистрирован: 02.06.2014
Репутация: 41
Статус: Отсутствует
| у меня был разбит тот что внизу. ремонтировать не стал, получилось поменять рейку. тот человек, что купил у меня рейку, говорил что подходит какой-то подшипник от японцев, стоит по сравнению с нашим копейки (наш был около 15 баксов) ну ру-форуме в теме про эур выкладывали размеры этого подшипника.
|
|
| |
Sergio | Дата: Вторник, 17.05.2016, 21:37 | Сообщение # 3 |
Общающийся
Группа: USER
Сообщений: 137
Город: Львов
Авто: Ceed 1,6 CRDI 2008 .г.в.
Зарегистрирован: 08.02.2014
Репутация: 18
Статус: Отсутствует
| Замовив 2 підшипника і сальник. Буду сам робити.
Добавлено (13.05.2016, 17:16) ---------------------------------------------
Добавлено (17.05.2016, 21:37) --------------------------------------------- Ремонт проведено. Причина стуку, яка діагностувалася як люфт черв"ячного вала, при розборці рейки виявилася іншою, а саме ліва втулка рейки 56522. Дуже дивно. Ні на підйомнику ні з ями на рульових тягах люфту не діагностувалося. на шашці і дрібних ямах стуку не було. Але розборка все розставила на місця. Втулки не купувалися, а точилися з капролону.
Коли з різних причин немає чого сказати - краще промовчати.
Сообщение отредактировал Sergio - Вторник, 17.05.2016, 21:39 |
|
| |