Quote (torie)
И Меган был претендентом на покупку при выборе нынешнего авто.
Ну я спробую без роздумів, просто факти.
За 2,5 роки користування Меган-2 седан.
Машинка симпатична, доволі стильна, все в кращих традиціях Рено, ціна тоді була пристойна, тому й підбив своїх родичів на то діло.
Підсумки:
-
1. Найбільше проблемне місце - це система вентиляції, у порівнянні із Сідом - небо і земля. Лобове ніколи повністю не просушується, вже не кажучи про бокові. Аналогічно до задніх пасажирів дія конд./клімат. майже нікого не доходить.
2. Мотор (1.4, 98 коней): на низах просто вмирає. І для такої машини явно замало. Щоб активно просуватися у транспортному потоці тут треба постійно тримати його у високих обертах. А при такому розкладі - шуму від нього дуже багато.
3. Підвіска (є позитивний і негативний бік): на великиій швидкості починає сильно "клювати" передком і дуже погано "заспокоюється". Крени відчутні.
4. Можна багато говорити про застосування пластмасових деталей кузова. Але пластмасовий дах це вже занадто. При зовсім невеликих ударах - одразу "веде" геометрію кузова. Що й було доказано на практиці.
5. Зовсім неремонтопригодний. Зроблено все так, щоб їхав на СТО. Підкапотний простір дуже малий і там все так тісно напхано, що замінити лампочку у фарі це більше ніж фокус в цирку. Аналогічно зі свічками, акумом, навіть провірити рівень масла і то треба витягати щуп мало не пласкогубцями (не кожного рука влізе).
6. дороговизна сервісу і запчастин. Багато запчастин дефіцитні.
+
1. Салон і багажник величезні (як на С-клас)
2. Підвіска: у місті просто клас. Усі ямочки глотає на ура, добре тримає дорогу на поверхні типу "пральна дошка" і т.д.
3. Шумоізоляція.
4. Чіткість і ходи коробки майже як БМВ
5. Якітсть оброки металу. Машина бита вже скоро рік буде, так сталося що ще не поремонтували. А там тобі жодного сліду ржавчини, і варто звернути увагу що це самі найболючіші місця поражені (поріг, нижня частина дверей, крило).
6. Якість матеріалів салону - проти сверчків імунітет!
Така от історія.