Cee'd 1.6 CRDi SW Piston grey (по-моєму...)
|
|
strangel | Дата: Пятница, 29.08.2008, 21:34 | Сообщение # 41 |
Гуру Ceed клуба
Группа: MEMBER of CLUB
Сообщений: 3194
Город: Тернополь
Авто: Cee'D 1,6MT LX black pearl
Зарегистрирован: 06.01.2008
Репутация: 755
Статус: Отсутствует
| Sand47, Десь вже читав на форумі про 1000 пробіг на 1 баку 1,6crdi. Так що думаю це цілком реально!!!
tol. Best regards!!! TERNOPIL
|
|
| |
Непоседа | Дата: Суббота, 30.08.2008, 18:09 | Сообщение # 42 |
Группа: Удаленные
| Quote (Sand47) Цікаво, чи мона 1000 проїхати на одному баці? Цілком можливо, але при швидкості 70-90, та скоріш всього по трасі. Як експериментально довели російськи колеги, в бак (вірніше в топливну магістраль) може вміститися до 65 л бензину, тобто расход палива повинен бути 6,5 л/100 км
|
|
| |
Sand47 | Дата: Пятница, 12.09.2008, 17:21 | Сообщение # 43 |
Специалист
Группа: USER
Сообщений: 999
Авто: Cee'd SW CRDi P/grey
Зарегистрирован: 10.04.2008
Репутация: 27
Статус: Отсутствует
| Непоседа, Quote (Непоседа) тобто расход палива повинен бути 6,5 л/100 км ага, в мене по місту так і показує. По трасі на далекі відстані ще не приходилося їздити... Млін, а поїхав би кудась подалі тижнів на 2-3... strangel, Quote (strangel) 1000 пробіг на 1 баку 1,6crdi. Так що думаю це цілком реально!!! - прикольно! Думаю, по трасі десь так і вийшло би... Получаєцця різниця з Авео (2,5 бака, тобто 2,5*45 л. = 112,5 л.) і Сіда CDRi (1,5 бака, тобто 54*1,5=81 л.)... Різниця 31,5 л. НО! Їзда на Сіді (особливо по трасі) не до порівняння з Авео... Хоча і ціна авто, блін, теж... Аднака. Добавлено (08.09.2008, 10:11) --------------------------------------------- На вихідних катався Львів-Мукачево-Львів. Ще раз переконався - машина для траси. І рівної хорошої дороги. А не для такого танкодрому, як у нас в місті... Стрілку спідометра "дотягнув" до 170 км/г, поїхала б і швидше, але страшно. Тим паче із дітьми і дружиною в машині. ДУЖЕ сильно мене здивували ціни на пальне у Закарпатті - дизель від 6,15 (місцеві заправки) до 6,26 (Цибуля-Олія, в смислі - Лукойл). А чому у Львові на тому ж Лукойлі дизель 6,78 грн.!? Шозахєр?! А я ще, як на зло, заправився при виїзді під самий корок... Водблін... АБИДНАДАСЛЬОЗ!!! Добавлено (12.09.2008, 16:21) --------------------------------------------- Пробіг 11500. По дорозі на роботу появився резонуючий звук у торпеді, при чому резонанс був тіки при обертах 2100... Зараз пропав... МІСТІКА... А взагалі вже починаю не звертати уваги на періодичні свірчки і калаталки, відать машина така, жопадєлаєш. Катаємся далі...
Андрій, Львів. Та й таке...
Сообщение отредактировал Sand47 - Понедельник, 08.09.2008, 11:15 |
|
| |
kostya_tkv | Дата: Пятница, 12.09.2008, 23:29 | Сообщение # 44 |
Общающийся
Группа: USER
Сообщений: 152
Авто: Toyota Rav4
Зарегистрирован: 15.03.2008
Репутация: 3
Статус: Отсутствует
| На трассе приезде 90-100 км/ч доводил расход до 4.2 - но нужно было очень стараться
|
|
| |
Sand47 | Дата: Вторник, 07.10.2008, 14:03 | Сообщение # 45 |
Специалист
Группа: USER
Сообщений: 999
Авто: Cee'd SW CRDi P/grey
Зарегистрирован: 10.04.2008
Репутация: 27
Статус: Отсутствует
| kostya_tkv, да, тішить мене розхід палива нашого дизеля. Тому і брався дизель Цікаво, що зимою буде... Добавлено (23.09.2008, 12:37) --------------------------------------------- Погода наша забібкала настіки, що придбав окуляри для їзди при поганій погоді і вночі (жовті такі, фірми Cafa). В дощ і туман - сподобалося... Вночі - щось не пойму, може більше проїхати треба для відчуття ефекту... Добавлено (07.10.2008, 13:03) --------------------------------------------- На вихідних мав нагоду повозитися на Тушкані 2,0 МТ бенз. Якщо чесно - я очікував більшого... Особливо в порівнянні з моїм СВ дизелем. Тушкан виграє, по-моєму, тільки в прохідності - це просто - їдеш куди хош і як хош, особливо це важливо на наших Львівських дорогах. Салон - мені здається, в Сіді більший. Мотор - мій дизель рулить адназначна, Тушкановський якийсь вялий, пробував іти на обгін - не їде, а розхід - ОЙОЙОЙ!... Передачі - те саме. Клімат - ну, ненаю... Мені з моїми крутілками-вітродуйками якось привичніше. Сидіння - бокова підтримка слабша, із плюсів - пояснична підтримка. Навіть музика в мене краще звучить. НО! КЛІРЕНС - це звичайно красота!!!
Андрій, Львів. Та й таке...
|
|
| |
sly | Дата: Вторник, 07.10.2008, 14:51 | Сообщение # 46 |
излучатель счастья
Группа: MEMBER of CLUB
Сообщений: 7418
Авто: ceed sw 1.6 AT EX Piston grey
Зарегистрирован: 08.03.2008
Репутация: 1220
Статус: Отсутствует
| на тушкане 2,0 вообще никакой... а я еще и на акпп хотел -как проехался по городу - вмиг отказался. у тушкана плюсов - люк, "кожанный" салон, регулируемая спинка задних пассажиров, и ПРОХОДИМОСТЬ. и вообще в нем я себя некомфортно чувствовал - сидишь высоко, подвеска валкая - СТРАШНО. так что сид - все равно рулит жаль, дизелей на акпп нету
https://www.drive.net/users/sly401/
|
|
| |
Sand47 | Дата: Понедельник, 27.10.2008, 18:16 | Сообщение # 47 |
Специалист
Группа: USER
Сообщений: 999
Авто: Cee'd SW CRDi P/grey
Зарегистрирован: 10.04.2008
Репутация: 27
Статус: Отсутствует
| Quote (sly) так что сид - все равно рулит жаль, дизелей на акпп нету да, таки Сід рулить. У всьому, крім прохідності (на жаль, для мене це трохи болюче питання...) Дизелів АКПП Сідів - нема, а от Хуюндай і30 - стоїть у нас в салоні Дністер-авто.Добавлено (08.10.2008, 12:22) --------------------------------------------- Пробіг 13000. Вчора замітив нездорову фігню - одиночний щелчок при різкішому натисканні педалі тормозу, щелчок відчувається власне на педалі... Шозахер? Відкрутилося щось? На роботі гальм не відбивається... Добавлено (27.10.2008, 17:16) --------------------------------------------- На спідометрі 14500. Тре їхати на ТО1... Тре зимові колеса... Млін. Пападалово. Хороша річ машина, але коли доходить діло до обслуговування - шось не дуже весело в фінансовому плані...
Андрій, Львів. Та й таке...
|
|
| |
azm | Дата: Среда, 05.11.2008, 23:06 | Сообщение # 48 |
Знающий
Группа: USER
Сообщений: 351
Авто: Nissan Xtrail 2.0 dci 2011
Зарегистрирован: 23.02.2008
Репутация: 90
Статус: Отсутствует
| Quote (strangel) Цікаво, чи мона 1000 проїхати на одному баці? Я iзжу кожен рiк до дому у Закарпаття 1600км, бака вистачяэ на 1200км,але до канцура не виiзжаю так десь 1100 i iду на заправку.
Николай Мариуполь
|
|
| |
Sand47 | Дата: Среда, 24.12.2008, 17:49 | Сообщение # 49 |
Специалист
Группа: USER
Сообщений: 999
Авто: Cee'd SW CRDi P/grey
Зарегистрирован: 10.04.2008
Репутация: 27
Статус: Отсутствует
| Ну вот, в суботу 08.11. пройшов ТО 15 тис. (Львів-Авто, вул. Нєкрасова) Попав у 1255,00 грн. Дорогувато, млін... А жопадєлаєш? Питався про гарантійну заміну преславутої шестерні рульового, сказали - так, міняєм, але якшо чесно - ефекту на 7-8 тис. км., після чого стук появляється знову. Саме головне, що в нових машинах цього дехвекту, кажуть, нема! Думаю, все-таки якось при наявності часу поміняю... + ще треба ручнік підтягнути. Да, ще про кліренс - ледве лапи підйомника захпали під машину - прийшлося припіднімати аж. Прозвучала версія, що дизелі нижчі із-за того, що важчий мотор, ніж бенз. Ну, може... Да, і зимові колеса поставив (Nexen Winguard 231, Корея). Во. Добавлено (12.11.2008, 14:48) --------------------------------------------- Во, зловив... Host for your pictures Добавлено (24.11.2008, 09:36) --------------------------------------------- Ну вот, через той довбаний кліренс і львівські колдой..ини, я сьогодні зранку, по-поєму, погнув вихлопну... Переїжджав (помалеееньку так) чергові льодово-асфальтові ями-горби (біля Барвінку на Петлюри), пошкріб днищем, доволі так відчутно. Зупинився, позаглядав під днище, само собою нічого не побачив. Та й на їзді не відчувалося, поки не заглушив машину, а потім завів знову - при заведенні відчувається характерний стук вихлопоної по корпусу... Хоча, повторюю, при їзді (навіть по ямах) - нічого не відчувається... Водблін. Чекає мене Нєкрасова... Добавлено (25.11.2008, 09:53) --------------------------------------------- Їздив на СТО (Львів-Авіто рідне), ділов-то виявилося фігня. Виявляється, погнувся хомутик під вихлопною (приблизно посередині вихлопної), він-то і барабанив при запуску двигуна... А я вже перес..в не на жарт, та й абидна як... Ніжна все-таки наша машина, і все тут. Добавлено (28.11.2008, 15:35) --------------------------------------------- Ну во, нарешті то я приліпив апазнаватєльний знак клюбу... Тіки ще не придумав, куда звіздочку зациндолити. Наперед щось не нравицця, а "класично" збоку від напису не влазицця... Добавлено (01.12.2008, 12:29) --------------------------------------------- Блін, криво трохи... Відразу не помітив... Ай-яй-яй... Абидна-дасадна. Ну ажопадєлаєш, здирати не стану! Добавлено (24.12.2008, 16:49) --------------------------------------------- Пробіг 17800 км. Пішов сніг, і я помітив нездорову фігню - обдув лобового "не дістає" до нижнього краю скла, у звязку з чим налипший там лід і сніг не тане... На попередніх моїх автах такого не спостерігалося, пасєму трохи здивований... Да, ще у звязку із зимовим періодом виросло споживання пального, що тоже не дуже тішить. Чекаєм весну...
Андрій, Львів. Та й таке...
Сообщение отредактировал Sand47 - Среда, 24.12.2008, 17:51 |
|
| |
Vovocka | Дата: Суббота, 10.01.2009, 12:39 | Сообщение # 50 |
Группа: Удаленные
| По моему началась фигня! Масло менял дважды (1000, 7500) на СТО. Сейчас около 12500. Посмотрел -- понизился уровень масла в картере, причем масло черное. Что УГАР? До этого достала задняя правая часть подвески (видимо амортизатор). Гремела задняя дверь (на сервисе разобрали внутренности багажника, но так ничего и не сделали -- устранил сам перемещением пластиковых напрявляющих (нужно полностью их снять и очистить овальные отверстия от остатков литья - начинают перемещаться). Постукивает замок правой передней двери. Омыватель переднего стеклоочитителя включается после щеток -- полный капец -- сначала царапаем стекло, а потом начинаем смачивать царапины. Клиренс передней части -- полный капец: боюсь переезжать через полицейских, к бордюрам не приближаюсь. Вообще за рулем болеее 30 лет. Езжу очень аккуратно, не гоняю, не рысачу и т.д. О машине думаю, что если так пойдет дело и далее то она до своих 150000 вряд ли доживет.
|
|
| |
Pragmatic | Дата: Суббота, 10.01.2009, 21:40 | Сообщение # 51 |
****************
Группа: ADMIN
Сообщений: 8255
Город: Киев
Авто: cee'd 1.6EX MT 9S
Зарегистрирован: 21.10.2007
Репутация: 1225
Статус: Отсутствует
| Vovocka, это что твоя ветка? В данной ветке обсуждается машина Sand47, свои вопросы задавай в соотв. темах.
|
|
| |
Sand47 | Дата: Среда, 21.01.2009, 18:56 | Сообщение # 52 |
Специалист
Группа: USER
Сообщений: 999
Авто: Cee'd SW CRDi P/grey
Зарегистрирован: 10.04.2008
Репутация: 27
Статус: Отсутствует
| Pragmatic, не сварися, людина відать правил поведінки на форумі не прочитала... Ну, а в нас тим часом пробіг 19200. Їздимо, особливих зауважень за останній місяць ніби не було - машинка заводиться (тьфу-тьфу-тьфу, з досвіду попередніх дизелів переживав за цей момент), їздить, гума зимова ніби намана, пічка гріє, колеса і руль крутяться ... Ну що ще треба від машини? Розхід палива, правда, все-таки не тішить у порівнянні з літнім, ну але то вже жопадєлаєш - зима... Да, ну і ціна сьогоднішня на Сід 1,6 СВ дизель - 196 000,00 - це звичайно дааааа... Хрен би я зараз таку машину купив! Тому вона подобається мені ще більше. Отаке.
Андрій, Львів. Та й таке...
|
|
| |
mishabod | Дата: Среда, 04.02.2009, 01:02 | Сообщение # 53 |
Общающийся
Группа: USER
Сообщений: 110
Авто: kia ceed 1.4
Зарегистрирован: 24.06.2008
Репутация: 0
Статус: Отсутствует
| Quote (Непоседа) Цікаво, чи мона 1000 проїхати на одному баці? У мене 1.4 бензин заправив бак під зав'язку 55 л. Проїхав Дрогобич - Одеса швидкість не більше 120 км./год. при в'їзді в Одесу засвітилась лампочка. Добавлено (04.02.2009, 00:02) ---------------------------------------------
Quote (Sand47) обдув лобового "не дістає" до нижнього краю скла У мене аналогічна ситуація, мене це дуже нервує попереднє авто Деу Ланос такого не було
|
|
| |
Sand47 | Дата: Среда, 04.02.2009, 13:51 | Сообщение # 54 |
Специалист
Группа: USER
Сообщений: 999
Авто: Cee'd SW CRDi P/grey
Зарегистрирован: 10.04.2008
Репутация: 27
Статус: Отсутствует
| mishabod, ха, я не один! .Quote (mishabod) попереднє авто Деу Ланос такого не було - ну жопадєлаєш! Ну так вот, продовжу. Їзда зимою з моїм (бо судячи зі всього, я мало чи не єдиний на кліренс жаліюся) кліренсом - нунах. Всі більш-менш помітні горбики - мої. Всі намерзлі льодики і колдойобини - аналогічно. По грунтовій дорозі взагалі не їду, а повзу - пішоходи мене обганяють, і то - чуть який рівчик - зразу стукаюсь захистом об землю. Дуже жалію, що послухав "аксакалів" з шиномонтажу і не взяв трошки вищу гуму... І розхід палива, зараза, росте - зараз середній показує 6,9, літом був 6,3-6,4. Але все, по-моєму, чесно- короткі поїздки + прогрів мотоу = повищений розхід палива
Андрій, Львів. Та й таке...
|
|
| |
leonidvk | Дата: Понедельник, 23.02.2009, 08:26 | Сообщение # 55 |
Общающийся
Группа: USER
Сообщений: 171
Авто: cee'd SW 1,6 AT EX, бирюза
Зарегистрирован: 19.01.2009
Репутация: 15
Статус: Отсутствует
| А ты не прогревай мотор. Тем более - дизель очень долго греется без нагрузки. Завел - и поехал, только не сильно газовать первые минуты. А в печке у сидовских дизелей есть .... ... электрический подогреватель, так что в отличии от бензиновых машин, в дизельной можно греть салон, не дожидаясь прогрева двигателя.
Одесса, Днепродорога/Бочарова
Сообщение отредактировал leonidvk - Вторник, 24.02.2009, 22:50 |
|
| |
Sand47 | Дата: Вторник, 24.02.2009, 17:02 | Сообщение # 56 |
Специалист
Группа: USER
Сообщений: 999
Авто: Cee'd SW CRDi P/grey
Зарегистрирован: 10.04.2008
Репутация: 27
Статус: Отсутствует
| Quote (leonidvk) к печке у сидовских дизелей есть трехкиловаттный электрический подогреватель Серйозно? Не знав... Прикольно! Це напевно тому, що мотор низькооборотиснтий і довго гріється... Таки да - пару кілометрів можу проїхати, поки почне стрілка температури підніматися.
Андрій, Львів. Та й таке...
|
|
| |
Sand47 | Дата: Среда, 25.02.2009, 12:25 | Сообщение # 57 |
Специалист
Группа: USER
Сообщений: 999
Авто: Cee'd SW CRDi P/grey
Зарегистрирован: 10.04.2008
Репутация: 27
Статус: Отсутствует
| leonidvk, ну, по-перше Quote (leonidvk) Я надеюсь здесь нет гонения на русский язык? - йо-майо, всі ми дорослі люди і по-моєму переросли вже етап "москаль-хохол" у спілкуванні з однодумцями (якими я рахую дописувачів цього форуму) Quote (leonidvk) есть ли у дизельного SW сетка, отделяющая багажник от салона - сітки нема, кріплень не замічено (мали б бути на стелі, в моєму колишньому Опелі Кадетт-Караван були такі), хоча зустрічав десь тут на форумі хтось писав про сітки. А може просто я зле дивився (за нєнадобностью). Quote (leonidvk) дизелисты могут греть салон, не дожидаясь прогрева двигателя - сьогодні ставив експеримент - прийшов зранку на стоянку, завів двигун і відразу включив пічку на обігрів. Ну, що сказати... Тепла я не відчув, поки не проїхав десь 2-3 км. - з дефлекторів йшло холодне повітря... Хоча температура ззовні була набагато нижче 5 °C. Отаке.Добавлено (25.02.2009, 11:25) --------------------------------------------- ПиСи - leonidvk, я бачу ви теж щасливий власник СВ, одне нескромне питання - вас кліренс задовільняє повністю? Дорожній просвіт проблем не створює?
Андрій, Львів. Та й таке...
|
|
| |
Serge | Дата: Среда, 25.02.2009, 12:29 | Сообщение # 58 |
Мастер
Группа: USER
Сообщений: 1057
Авто: '08 pro_cee'd
Зарегистрирован: 28.07.2008
Репутация: 252
Статус: Отсутствует
| Quote (leonidvk) positive Temperature Coefficient Что-то мне подсказывает, что обогреватель не может называться "коэффициентом"... Скорее всего, речь о чем то другом. Может речь о предпусковом подогревателе каком нибудь для "северных" комплектаций?
Симферополь
Сообщение отредактировал Serge - Среда, 25.02.2009, 12:30 |
|
| |
Sand47 | Дата: Среда, 25.02.2009, 13:08 | Сообщение # 59 |
Специалист
Группа: USER
Сообщений: 999
Авто: Cee'd SW CRDi P/grey
Зарегистрирован: 10.04.2008
Репутация: 27
Статус: Отсутствует
| Serge, вот і в мене сумеіви виникають на рахунок наявності окремого обігрівача, ну не гріє пічка поки мотор не прогріється[ (див. Сообщение # 58)... Трохи не в тему - а хто такий Medwyn Goodall? Бачу в списку played tracks... Олівера Шанті і Кітаро знаю
Андрій, Львів. Та й таке...
|
|
| |
leonidvk | Дата: Среда, 25.02.2009, 14:15 | Сообщение # 60 |
Общающийся
Группа: USER
Сообщений: 171
Авто: cee'd SW 1,6 AT EX, бирюза
Зарегистрирован: 19.01.2009
Репутация: 15
Статус: Отсутствует
| Quote (Sand47) вас кліренс задовільняє повністю? Дорожній просвіт проблем не створює? Клиренс маловат, хотелось бы больше. У нас по паспорту кажется 15 см? И длинная база... Я еще полгода назад хотел купить Кашкай с 20 см клиренсом, но потом все-таки решил, что большой багажник для меня важнее клиренса, да и денег сэкономил Но нет идеальной машины. В любой машине есть достоинства и недостатки, чтобы ни купить. Если часто ездить по ямам, то, конечно можно что-то зацепить на днище. Я уже пару раз цеплялся. Я раньше имел Жигули 2105, так вот мне кажется, что на Жигулях клиренс был больше. А может на сиде еще создает проблемы передний свес, которого на Жигулях почти нет. На сиде я и передком цеплялся, заезжая в небольшую на вид ямку. Quote (Serge) positive Temperature Coefficient Что-то мне подсказывает, что обогреватель не может называться "коэффициентом"... Скорее всего, речь о чем то другом. Может речь о предпусковом подогревателе каком нибудь для "северных" комплектаций? Название действительно немного странное, согласен. Но я видел где-то эл. схему с тремя ТЭНами. Сейчас не могу вспомнить - где. Если найду схему - сообщу. Может действительно, с подогревателем идут машины только в Россию? А Украина типа - юг, тепло - и так сойдет!?
Одесса, Днепродорога/Бочарова
|
|
| |