Интересно у кого спросить, у секретаря в канцелярии который ни чего не петрает в этом? Судьи прием не ведут и на вопросы особенно по телефону не отвечают.
Спрашиваешь у того, кто у тебя будет принимать заявление (в канцелярии). Так как они на месте его смотрят и говорят - оформлено правильно или нет. Главное, чтобы приняли заяву в суд. А там уже все равно - правильно оно оформлено или нет.
Quote (ostrov)
Закон для всех судов одинаков. Инспектор может завтра уже не работать - текучка кадров там серьезная. По крайней мере у меня было именно так - на момент судебного спора инспектор уже на работал. Поэтому лучше указать что инспектор есть должностное лицо ГАИ и подавать иск именно на ГАИ. От ГАИ на суд ни кто не придет в таком случае 100% и победить будет все же проще.
Указывать можно что угодно. Абы оно было по процессуальным нормам. Напиши, как формулировать, что инспектор - должностное лицо и у тебя притензии к ГАИ, а не к конкретному чиновнику, выписавшему тебе постанову.
Поздравляю с выигранным судом Не понимаю не то, что не понимаю (из теста на IQ)
Так как они на месте его смотрят и говорят - оформлено правильно или нет. Главное, чтобы приняли заяву в суд. А там уже все равно - правильно оно оформлено или нет.
Абсолютно ошибочное мнение. В канцелярии при приеме НЕ праверяют правильность оформления, проверяют наличие подписей, всеъх приложений и т.п. Правильность оформления и сосотвествия требованиям КАС проверяет помощник судьи и по результатам может вполне быть ухвала о том, что иск не соотсевтует требованиям и может быть возвращен
ostrov, хз. Говорю как я подавал. Пришел в канцелярию, дал тетке заяву. Она посмотрела, сказала какой я баран, что написал 2-х ответчиков, посмотрела на оставшееся время до окончания срока обжалования (пару дней), сказала, что фиг с ним - примет так. Расписалась, потом ходил на заседания.
Более никто к этой теме не возвращался. Не понимаю не то, что не понимаю (из теста на IQ)
Не охота начинать новую ветку (модераторы, попавьте меня, ели не правильно делаю).
Помогите, пожалуйста, советом и проверьте, правильно ли я составил позов по козе, которая приведена выше.
Предыстория такая - ехал я в районе Петровцев (типа на дачу к Януковичу ), впереди тянулась газелька. Он сначала поехал на полосу поворота (хотя инспектор, который меня остановил, сказал, что это полоса разгона), я начал его опережать, а он, газелист тоесть, начал возвращаться обратно. Ну, я и психанул, выехав на разделительную полосу... и попал в поле зрения ДАЦЙцов.
Если кому не лень, гляньте, пожалуйста, на текст позову, и внесите исправления:
До Дніпровського районного суду 02105, м. Київ, вул. Сергієнка, 3
Позивач: Іванов Іван Іванович Проживає: м. Київ, проспект Визволителів, 189-Ю, кв. 7 тел. (044) 987 33 22
Відповідач: УДАЇ ГУМВС України в Київській області 07300, м.Вишгород, вул. Кургузова, 7а 04596-25926
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ про скасування постанови серія ВІ1 № 077740 від 13.10.2012 р. по справі про адміністративне правопорушення
Постановою інспектора ДПС взводу №2 роти ДПС ДАЇ із забезпечення супроводження ст. серж. Ізовіта Володимира Івановича (надалі по тексту – інспектор) серія ВІ1 № 077740 по справі про адміністративне правопорушення від 13 жовтня 2012 року мене було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст.122 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та було накладене адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 255 (двісті п’ятдесят п’ять) гривень. На підставі ч. 2 ст. 308 КУпАП у разі несплати штрафу протягом 15 днів з метою примусового виконання цієї постанови органами державної виконавчої служби стягнути з правопорушника подвійний розмір штрафу 510 (п’ятсот десять) грн. Як вбачається з постанови по справі про адміністративне правопорушення, я 13 жовтня 2012 року в 11 годин 55 хвилин, керуючи автомобілем Феррарі номерний знак АА2222АА, рухався автомобільною дорогою Київ-Овруч та здійснив обгін автомобіля ГАЗ д/н АІ0652СК, перетнувши розмітку 1.1 та в’їхав в смугу дії знака 3.21 «в’їзд заборонено». Вважаю дану постанову необґрунтованою, такою, що не відповідає нормам КУпАП та винесеною з перевищенням компетенції суб’єкта владних повноважень. Також під час винесення постанови не дотримано вимоги статей 245, 276, 280 КУпАП, відповідно до яких, завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку розгляду справи. Таким чином вважаю постанову інспектора незаконною та такою, що підлягає скасуванню з наступних підстав: 1. При розгляді справи не були з’ясовані і доведені обставини, які б свідчили, що в моїх діях є ознаки проступку, за який законом встановлено адміністративну відповідальність. Так у ст. 254 КУпАП зазначено, що протокол про адміністративне правопорушення складається в разі його вчинення, але оскільки адміністративного правопорушення не було (не було пред'явлено жодного доказу крім безпідставних звинувачень, «правопорушення» не зафіксовано належним чином, як того вимагає чинне законодавство), з врахуванням допущених порушень під час складання протоколу, він не може бути належним доказом моєї вини, і за таких обставин відповідно до п.1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не могло бути розпочато у зв'язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення. Крім того, в протоколі про адміністративне правопорушення, мною зазначено, що зі мною були присутні свідки, які можуть підтвердити мою невинуватість. 2. Відповідно до ст. 217 КУпАП посадові особи, уповноважені розглядати справи про адміністративні правопорушення, можуть накладати адміністративні стягнення, передбачені цим Кодексом, у межах наданих їм повноважень і лише під час виконання службових обов'язків. Перелік посадових осіб, які від імені органів, згаданих у пункті 5 статті 213 цього Кодексу, розглядають справи про адміністративні правопорушення, встановлюється законами України. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 222 КУпАП від імені органів внутрішніх справ (міліції) розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право за адміністративні правопорушення, передбачені частинами першою, другою, четвертою і п'ятою статті 121, статтями 121-1, 121-2, частинами першою і другою статті 122, частинами першою і другою статті 123, статтею 125, частиною першою статті 126, частинами першою і другою статті 127, частинами третьою, восьмою і дев'ятою статті 133-1 цього Кодексу, - працівники Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, які мають спеціальні звання. КУпАП визначено форму й передбачено основні вимоги щодо змісту, як протоколу про адміністративне правопорушення, так і рішення, що постановляється в конкретній адміністративній справі, а також визначається компетенція осіб, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення. Відповідно до ст. 254 КУпАП про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженою на те посадовою особою або представником громадської організації чи органу громадської самодіяльності. Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. Згідно ст. 255 КУпАП уповноважені на те посадові особи органів внутрішніх справ мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення передбачені ч. 3 та ч. 4 ст.122 КУпАП. Але інспектор поза межі своєї компетенції склав протокол про адміністративне правопорушення передбачене ч.1 ст.122 КУпАП. 3. Також звертаю увагу суду на те, що я не згоден із звинуваченнями інспектора, оскільки правил дорожнього руху не порушував. При цьому мною в протоколі було зазначено, що я об’їхав автомобіль ГАЗ д/н АІ0652СК, який їхав по смузі розгону. Цей маневр я виконав для того, щоб уникнути аварії, оскільки автомобіль ГАЗ д/н АІ0652СК спочатку повернув на смугу розгону, а коли я з ним майже порівнявся, виконуючи випередження, почав почав повертати на смугу, по якій їхав автомобіль, яким я керував. Для запобігання аварії я зробив зазначений маневр. При цьому я нікому не заважав своїм рухом. Мої зауваження стосовно того, що я не скоїв адміністративного правопорушення та не порушував правила дорожнього руху інспектор проігнорував. Таким чином інспектор до протоколу про адміністративне правопорушення та постанови по справі про адміністративне правопорушення ВІ1 № 077740 від 13.10.2012 року, вніс замість зафіксованих належним чином відомостей про порушення правил дорожнього руху, як того вимагає чинне законодавство (п.п. 7.5.6, 12.12.1, 12.9 Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України), свої необґрунтовані припущення. Разом з цим, відповідно до п.2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Враховуючі вищевикладене, вважаю, що постанова серії ВІ1 № 077740 по справі про адміністративне правопорушення від 13.10.2012 року винесена з порушеннями моїх прав та чинного законодавства, є необґрунтованою, незаконною та підлягає скасуванню. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 7, 276, 287, 288, 289, п. 3 ст. 293 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. 2, 6 -11, 18, 19, 71, 104, 105, 106 Кодексу адміністративного судочинства України,
ПРОШУ:
1. Прийняти даний адміністративний позов до провадження. 2. Скасувати Постанову ВІ1 № 077740 у справі про адміністративне правопорушення від 13.10.2012 року.
Додатки: 1. Копія адміністративного позову на 3 арк. в 3 прим. 2. Копія постанови серія ВІ1 № 077740 по справі про адміністративне правопорушення від 13.10.2012 року в 2 прим. (кожний на 1 арк.) 3. Копія паспорту. 4. Докази сплати судового збору.
15 жовтня 2012 р. Іванов І.І.
Протокол и постанова ниже (естестно, ФИО свою затер :-D)
ПС В пояснениях в протоколе я написал: "я об!їхав авто ГАЗ АІ 0652 СК, який проїхав на смугу розгону і задля уникнення аварії зробив цей маневр. Свідки ПІП1, розпис, ПІБ2 розпис знаходились у авто."
Сииидр, я, конечно , желаю тебе успеха в борьбе с гайцами, но, имхо, в этом деле у тебя шансов маловато Для судьи (тоже, правда, смотря на кого попадешься) по идее главным является сам факт правонарушения - а у тебя оно налицо - пересечение сплошной и въезд под "кирпич". Говорить о субъективном мнении инспектора или о том, что он не мог четко определить, где ты находишься, или о какой-то неопределенности самого правонарушения, как-то не приходится - по большому счету, все четко и ясно. Можно, конечно, давить на то, что газелька нарушала ПДД, но ты не должен был выезжать на разделительную полосу, а мог просто тормознуть... В ПДД, помнится, только на желтый можно проезжать, дабы не создавать аварийную ситуацию - про пересечение сплошных в аварийных ситуациях там точно ничего нет... В общем, я высказал свое мнение, а ты смотри сам - на пару месяцев отсрочишь уплату штрафа точно Могу пульнуть в тебя свою заяву, по которой пару месяцев назад дело с гайцами выиграл - но оно было по нарушению правил проезда светофора, надо?
Quote (Сииидр)
керуючи автомобілем Феррарі номерний знак АА2222АА
А вообще как они посмели тебя остановить, когда ты ехал на Феррари к Януковичу, а?
Гайцы, как обычно, дурачки. Во-первых, 1.1 смело можешь игнорировать. Читаем в ПДД:
Quote
Як виняток, за умови забезпечення безпеки дорожнього руху, дозволяється перетинати лінію 1.1 для об'їзду нерухомої перешкоди, розміри якої не дають змоги здійснити її безпечний об'їзд, не перетинаючи цю лінію, а також обгону поодиноких транспортних засобів, що рухаються із швидкістю менше 30 км/год.
Напишешь, что Газель ехала менее 30 км\ч.
Со знаком сложнее - непонятно как и где ты ехал. Фотку желательно.
Пока что приходит в голову только такое:
Quote
2.14. Водій має право: е) відступати від вимог законодавства в умовах дії непереборної сили або коли іншими засобами неможливо запобігти власній загибелі чи каліцтву громадян.
и
Quote
12. ШВИДКІСТЬ РУХУ 12.3. У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди.
В твоем случае - небезпека для руху.
Ну, и пункты 33 и 34 нарушить нельзя в принципе, так как это тупое описание знаков и разметки. Я ж надеюсь, ты не против принципиально наличия знаков и разметки в ПДД УКраины, чтобы не быть привлеченным по этим пунктам? Тут скорее нарушение 8-го раздела ПДД "Регулировка дорожного движения". Не понимаю не то, что не понимаю (из теста на IQ)
Сообщение отредактировал Xenotron - Среда, 17.10.2012, 12:28
viper72, Quote (Сииидр) керуючи автомобілем Феррарі номерний знак АА2222АА
А вообще как они посмели тебя остановить, когда ты ехал на Феррари к Януковичу, а?
гайцы наверное сами в шоке были
Сииидр, а обьяснения водителя Газели нет? Что он говорил вообще?
Xenotron, прав можно написать что он двигался меньше 30 км/час и ты объехал его по правилам. Со знаком не понятно как-то. Он по центру дороги висит или как? KIA Cee'd 1.6 AT (LX) Black pearl Киев.Левый берег
Со знаком не понятно как-то. Он по центру дороги висит или как?
Помнится, примерно так. Там президентская разметка - 2 полосы и 3 посередине, въезд на нее закрыт кирпичами после каждого перекрестка
А с водителя Газели, я так понимаю, объяснений никто не брал - он просто поехал дальше... Тормознули же Сииидра
А Xenotron в принципе подал неплохую идею насчет 30 км/ч, особенно если добавить, что резким торможением Сииидр мог создать аварийную ситуацию для едущих сзади
если нет обьяснения водителя газели то можно так и сделать. Интересно автору ещё актуально? Я думал, что тому кто ездит на ферари пофиг на штрафы, хотя тут может быть дело принцыпа KIA Cee'd 1.6 AT (LX) Black pearl Киев.Левый берег
А ведь ему могли впаять за нарушение правил обгона
Не могли. Обгон - это обязательно выезд на встречку, чего Сиидр не делал.
Строй свою защиту следующим образом: 1. "з врахуванням допущених порушень під час складання протоколу" напиши какие именно, или ставь эту фразу после перечисления, если у тебя они где-то в тексте есть. 2. Убери полностью пункт 2. Тут ты не прав, это стандартная ошибка тех, кто в попыхах читает КОАП. Объясняю:
Quote (Сииидр)
Згідно ст. 255 КУпАП уповноважені на те посадові особи органів внутрішніх справ мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення передбачені ч. 3 та ч. 4 ст.122 КУпАП. Але інспектор поза межі своєї компетенції склав протокол про адміністративне правопорушення передбачене ч.1 ст.122 КУпАП.
Да, так оно и есть, но посмотри внимательно о чем ст.255:
Quote
Стаття 255. Особи, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення
У справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 -221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати:
Обрати внимание, что последняя статья, которая тут указана - это 221-я, а теперь смотрим, что у тебя же в тексте идет:
Quote
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 222 КУпАП від імені органів внутрішніх справ
То, что тебе надо находится на следующей странице КОАП этой же статьи, а именно:
Quote
У справах про адміністративні правопорушення, розгляд яких віднесено до відання органів, зазначених у статтях222 - 244-19 цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати уповноважені на те посадові особи цих органів.
Тут без вариантов, так что сноси этот пункт.
3. Я бы добавил в шапку и в раздел "Прошу" освобождение тебя от уплаты судового сбора, так как ты оспариваешь административное постановление от гос.органа. Формулируется так (полностью шапка):
Quote
ПОЗОВНА ЗАЯВА (у справі за адміністративним позовом) Звільнено від сплати державного мита відповідно до ст. 288 КпАП України. Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст. 288 ч. 3 КпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного(прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
4. Добавь всяких нарушений со стороны инспектора, обычно их валом. Ну, банально, тебе не объяснили твои права и обязанности о чем в явном виде написано в протоколе. 5. Пиши, что инспектор нарушил правила заполнения протокола, так как отказался вписывать твоих свидетелей в соответствующее поле протокола и ты вынужден был писать их в своих пояснениях. 6. Я бы написал, что обвинения в нарушении п.33 и 34 являются абсурдными, ибо эти пункты являются описательными и их просто невозможно нарушить. Нарушение у тебя где-то по 8-му пункту ПДД (регулирование ДД). 7. Я выше уже давал ссылки на статьи, которые позволяют тебе игнорировать ВСЕ правила ПДД при угрозе твоей жизни и\или жизни других. Вот от этого и пляши - действовал, чтобы избежать аварии. Не понимаю не то, что не понимаю (из теста на IQ)
Сообщение отредактировал Xenotron - Пятница, 19.10.2012, 10:30
Но с него же никаких дополнительных объяснений не брали, только вписали в протокол, правильно? Тогда про него можно написать все что угодно, в т.ч. что он нарушил правила, выезжая с полосы разгона и не пропустив тебя. Фото с места события у тебя случайно нет? Его можно было бы приложить, чтобы показать, что Газелька действительно ехала по полосе разгона и не уступила тебе дорогу. И ваще: гайцы должны были тормознуть его и впаять ему нарушение по п.10.8
Quote (Сииидр)
так на бенз не хватает, вот и приходится из-за каких-то 255 грн собачиться...
Если ты живешь далековато от Ленинградской площади (где суд, помнится), на бензин можешь потратить не меньше А ты уже подавал заявы в суд или это первый раз? Если нет, то у них в этом году заморочки появились - принимают только до 11.00, но есть выход - отправить по почте заказным с уведомлением, но все равно лучше сделай это в понедельник, 22.10.12г... Можешь попытаться позвонить в канцелярию и уточнить
1. Убери номер знака Газели "та здійснив обгін автомобіля ГАЗ д/н АІ0652СК". Если у тебя этот номер фигурирует в твоей заяве, это означает, что водилу ГАЙцы таки тормознули и как минимум его справшивали о чем-то и твоя фраза "не було пред'явлено жодного доказу крім безпідставних звинувачень, «правопорушення» не зафіксовано належним чином, як того вимагає чинне законодавство" судье покажется странной.
Номер машины и ФИО водилы как свидетеля фигурируют в протоколе, см. вложение в посте № 26, так что убирать его без толку. Я повторюсь - если с него не брали никаких показаний дополнительно и с ним Сииидр не договаривался о том, чтобы взять в союзники, то о нем можно написать все что угодно - я в подобном случае брал его в союзники - он подтверждал, что я не виновен
Номер машины и ФИО водилы как свидетеля фигурируют в протоколе, см. вложение в посте № 26, так что убирать его без толку. Я повторюсь - если с него не брали никаких показаний дополнительно и с ним Сииидр не договаривался о том, чтобы взять в союзники, то о нем можно написать все что угодно - я в подобном случае брал его в союзники - он подтверждал, что я не виновен
Хз. У меня судья читал только мою заяву и игнорировал постанову и протокол. Вобщем-то да, ГАЗелист записан в свидетели, но свидетелем чего - по тексту не ясно, так что можно писать что угодно. Он все равно не явится в суд Не понимаю не то, что не понимаю (из теста на IQ)
свидетелем чего - по тексту не ясно, так что можно писать что угодно.
А енто такая форма протокола - вписываются только свидетели или потерпевшие без возможности дать показания...
Я в подобной ситуации, когда гайцы остановили меня как нарушителя и таксиста как свидетеля, уж было обрадовался, что свидетель напишет, что я ни в чем не виноват - оказалось, его просто вписали как свидетеля... Потом спрашивал у судьи про это - она сказала, что гайцы могли бы с него взять дополнительные показания, но они, я так понимаю, этого не делают
Если ты живешь далековато от Ленинградской площади (где суд, помнится), на бензин можешь потратить не меньше
Кстати о птичках, обязательно ли подавать по месту регистрации? Мне удобнее было бы на правом берегу...
Коллеги, с учетом всех рекомендаций перестроил текст, если есть время и возможность ответить сегодня - проверьте, плиз, сегодня или завтра утром, так как действительно, завтра буду отправлять почтой.
До Дніпровського районного суду 02105, м. Київ, вул. Сергієнка, 3
Позивач: Іванов Іван Іванович Проживає: м. Київ, проспект Визволителів, 189-Ю, кв. 7 тел. (044) 987 33 22
Відповідач: УДАЇ ГУМВС України в Київській області 07300, м.Вишгород, вул. Кургузова, 7а 04596-25926
ПОЗОВНА ЗАЯВА (у справі за адміністративним позовом) про скасування постанови серія ВІ1 № 077740 від 13.10.2012 р. по справі про адміністративне правопорушення
Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст. 288 ч. 3 КпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного(прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи. Постановою інспектора ДПС взводу №2 роти ДПС ДАЇ із забезпечення супроводження ст. серж. Ізовіта Володимира Івановича (надалі по тексту – інспектор) серія ВІ1 № 077740 по справі про адміністративне правопорушення від 13 жовтня 2012 року мене було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст.122 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та було накладене адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 255 (двісті п’ятдесят п’ять) гривень. На підставі ч. 2 ст. 308 КУпАП у разі несплати штрафу протягом 15 днів з метою примусового виконання цієї постанови органами державної виконавчої служби стягнути з правопорушника подвійний розмір штрафу 510 (п’ятсот десять) грн. Як вбачається з постанови по справі про адміністративне правопорушення, я 13 жовтня 2012 року в 11 годин 55 хвилин, керуючи автомобілем Ферарі номерний знак АА2222АА, рухався автомобільною дорогою Київ-Овруч та здійснив обгін автомобіля ГАЗ д/н АІ0652СК, перетнувши розмітку 1.1 та в’їхав в смугу дії знака 3.21 «в’їзд заборонено». Вважаю дану постанову необґрунтованою, такою, що не відповідає нормам КУпАП та винесеною з перевищенням компетенції суб’єкта владних повноважень. Також під час винесення постанови не дотримано вимоги статей 245, 276, 280 КУпАП, відповідно до яких, завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку розгляду справи. Таким чином вважаю постанову інспектора незаконною та такою, що підлягає скасуванню з наступних підстав: 1. При розгляді справи не були з’ясовані і доведені обставини, які б свідчили, що в моїх діях є ознаки проступку, за який законом встановлено адміністративну відповідальність. Так у ст. 254 КУпАП зазначено, що протокол про адміністративне правопорушення складається в разі його вчинення, але оскільки адміністративного правопорушення не було (не було пред'явлено жодного доказу крім безпідставних звинувачень, «правопорушення» не зафіксовано належним чином, як того вимагає чинне законодавство), з врахуванням допущених порушень під час складання протоколу, він не може бути належним доказом моєї вини, і за таких обставин відповідно до п.1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не могло бути розпочато у зв'язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення. Крім того, в протоколі про адміністративне правопорушення, мною зазначено, що зі мною були присутні свідки, які можуть підтвердити мою не винуватість. Прошу звернути увагу на те, що під час складання протоколу про адміністративне порушення інспектор ДПС порушив правила заповнення таких протоколів: А) інспектор ДПС не вписав моїх свідків у спеціальне поля, через що я повинен був вписувати своїх свідків у поле для пояснень; Б) порушити п. 33 (3.21) та 34 (1.1) не можливо порушити, оскільки ці пункти є описовими
2.Звертаю увагу суду на те, що я не згоден із звинуваченнями інспектора, оскільки правил дорожнього руху не порушував. При цьому мною в протоколі було зазначено, що я об’їхав автомобіль ГАЗ д/н АІ0652СК, який їхав по смузі розгону. Цей маневр я виконав для того, щоб уникнути аварії, оскільки автомобіль ГАЗ д/н АІ0652СК спочатку повернув на смугу розгону, а коли я з ним порівнявся, виконуючи випередження, почав повертати на смугу, по якій їхав автомобіль, яким я керував. Для запобігання аварії я зробив зазначений маневр. Прошу звернути увагу на те, що мої дії відповідають пункту ПДР 12.3 («12.3. У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди.»), тобто я безпечно для інших зробив об’їзд перешкоди. Своїми діями не створював перешкоду іншим учасникам руху. Мої зауваження стосовно того, що я не скоїв адміністративного правопорушення та не порушував правила дорожнього руху інспектор проігнорував. Таким чином інспектор до протоколу про адміністративне правопорушення та постанови по справі про адміністративне правопорушення ВІ1 № 077740 від 13.10.2012 року, вніс замість зафіксованих належним чином відомостей про порушення правил дорожнього руху, як того вимагає чинне законодавство (п.п. 7.5.6, 12.12.1, 12.9 Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України), свої необґрунтовані припущення. Разом з цим, відповідно до п.2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Враховуючі вищевикладене, вважаю, що постанова серії ВІ1 № 077740 по справі про адміністративне правопорушення від 13.10.2012 року винесена з порушеннями моїх прав та чинного законодавства, є необґрунтованою, незаконною та підлягає скасуванню. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 7, 276, 287, 288, 289, п. 3 ст. 293 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. 2, 6 -11, 18, 19, 71, 104, 105, 106 Кодексу адміністративного судочинства України,
ПРОШУ:
1. Прошу звільнити сплати державного мита відповідно до ст. 288 КпАП України. 2. Прийняти даний адміністративний позов до провадження. 3. Скасувати Постанову ВІ1 № 077740 у справі про адміністративне правопорушення від 13.10.2012 року.
Додатки: 1. Копія адміністративного позову на 3 арк. в 3 прим. 2. Копія постанови серія ВІ1 № 077740 по справі про адміністративне правопорушення від 13.10.2012 року в 2 прим. (кожний на 1 арк.) 3. Копія протоколу ВХ1 № 297820 від 13.10.2012 2 прим. (кожний на 1 арк.) 4. Копія паспорту позивача.
22 жовтня 2012 р. Іванов І.І.
Сообщение отредактировал Сииидр - Воскресенье, 21.10.2012, 13:49
А енто такая форма протокола - вписываются только свидетели или потерпевшие без возможности дать показания...
Им просто лень. Пишется в протоколе - пояснения свидетеля приобщены к протоколу на отдельном листе. И на этом отдельном листе пишется что угодно.
Quote (Сииидр)
інспектор ДПС не вписав моїх свідків у спеціальне поля, через що я повинен був вписувати своїх свідків у поле для пояснень;
Пиши более агрессивно - инспектор запретил вписывать своих свидетелей в отведенные для этого поля и далее по тексту.
Quote (Сииидр)
порушити п. 33 (3.21) та 34 (1.1) не можливо порушити, оскільки ці пункти є описовими
2 раза "порушити".
Quote (Сииидр)
Мої зауваження стосовно того, що я не скоїв адміністративного правопорушення та не порушував правила дорожнього руху інспектор проігнорував.
Можно добавить, что инспектор также проигнорировал показания водителя ГАЗели, которые были в твою пользу. Поскольку его все равно не будут вызывать в суд, как и инспектора
Еще можно добавить, как я уже писал, что инспектор не объяснил тебе твои права по статьям, что указаны в протоколе, как это его обязывает инструкция. А также не разобрался полностью в материалах дела, когда выносил свое решение, а там по КОАПУ есть куча обстоятельств, как смягчающих, так и отягощающих наказание и далеко не все из них можно подтвердить на месте.